わたしの かぞくは インドの ムンバイに います。かぞくに ろくにん ひと です。そふば と りょうしんが います。そして きょうだいが ひとりだけ います。いもうと です。そふ と そばは こうこうで せんせい でした。そふは わたしにも かがく を おしえました。そふばは しねせつな ひと です。ちちは かいしゃいん です。しごとは むずかしい です から よく いそがしい です。ははは きれいな ひと です。そして ちてきな ひと です。ははも せんせい です。ははは りょうりが とても じょうず です。いもうとは はたち です。がくせい です。えが すき です。いろいろの すてき え を かきます。やさい を ぜんぜん たべません。とても おもしろい ひと です。わたしは かぞくが だいすき です。
Hello, I am Harsh Sheth. As of Fall of 2019, I am a second year doctoral student under the Industrial Engineering and Operations Research department at Columbia University, and a budding student of the Japanese language who is loving every minute of it! I was introduced to Japanese culture at a very early age through rewatching Naruto episodes when I was as little as 12 years old. However, I was only introduced to the Japanese language when I started watching those same Naruto episodes in Japanese at age 16. Since then, I have watched thousands of hours worth of anime, and have come to adore both the culture and the language. I was able to pick up a few words and sentences here and there, however, I was deeply unsatisfied with how unstructured and limited knowledge of Japanese was. After failing to study Japanese during my undergrad, coupled with the fact that I had not picked up a new skill in ages, I decided it was high time to fulfill this long-standing dream before the oppor...
ハルシュさんのかそくはいいですね。
ReplyDeleteいもうとさんは大学生ですか。
ちちはどんなしごとをしますか。
ハルシュさんも絵がじょうずですか。
先生がたくさんいますね!いいですね。お母さんは何のりょうりをしますか。
ReplyDeleteインドのムンバイはいいですね。わたしもムンバイへいきたいです。インドのりょうりがとてもすきですから。
ReplyDelete